Tag travel dengan baby

Susah bawa anak travel? Baca dulu tips ni

“Aku, selagi anak-anak aku tak berumur 20 tahun, memang takkan bawa diorang keluar daripada Malaysia.”   “Tempat sejuk mana boleh bawak anak kecil. Tak kesian ke budak-budak akan sejuk? Orang tua pun tak tahan. Ni kan pulak budak.” “Budak-budak ni… Continue Reading →

Panduan travel bersama bayi – Khas buat kali pertama terbang jauh

Dilema bagi individu yang telah bergelar ibu bapa apabila minat terhadap mengembara masih tinggi tetapi mempunyai anak kecil. Lebih-lebih lagi yang berusia 2 tahun ke bawah. Takkan nak break kejap minat tu semata-mata nak tunggu besar kan. Rugi la sebab… Continue Reading →

Newer posts »

© 2020 — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑