My Flowers


Joy from RalitMedia on Vimeo.

S E L A M A T  H A R I  M E R D E K A

Durasi : 1:25 minit.

Cubaan kali pertama pembikinan video klip berkaitan patriotik. Hanya menggunakan lens Video ni terhasil pada sebab kononnya, kononnya lagi, hehe… nak belajar daripada video orang lain. So, tak la hebat sangat. Tapi aku suka  Anak-anak tak pandai berlakon. Semuanya Nampak natural je. Tengok berulang kali pun tak bosan. Memang ni la yang berlaku hari-hari dalam rumah kami. Sampai bila macam ni tak tau. Untuk elakkan keletah budak-budak hilang daripada ingatan sedikit demi sedikit, maka terakam la video ni. Swit bagi aku. Sdey bila fikirkan budak-budak ni akan membesar. Simpan ketat-ketat kenangan ni… (tak jumpa icon love la…) 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *