Tag hidup sihat

Mitos nak kurus

Mitos ni adalah ‘cerita’ orang zaman dulu yang dibawa dari turun temurun. Kebanyakan orang kita sangat percaya dengan mitos. Aku dulu pun sama jugak. Percaya gila dengan orang sekeliling terutama sekali geng orang-orang tua. Banyak betul pantang larang yang perlu… Continue Reading →

Kembali kurus selepas melahirkan anak

Ramai kata aku kurus. Kah! Aku gelak dulu. Sebenarnya bukan kurus. Tapi kembali ke berat asal je. Lagipun, diorang ni dah lupa keadaan bentuk badan aku sebelum mengandung dulu. Bila banding kini dan sebelum, bukan la beza sangat pun. Kalau… Continue Reading →

© 2021 — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑