Tag panjat tangga bukit

Hiking Bukit Telaga Simpul – tamat di rumah api

Kaki panjat bukit santai macam kami ni memang suka sangat terjah bukit baru. Ramai jugak kawan aku dah daki bukit ni tapi aku jela belum berkesempatan ke sini. Jadi, aku dan keluarga cuba jugak cari peluang nak rasai sendiri pengalaman… Continue Reading →

Bersama anak panjat Mt. Qingcheng di Dujiangyan, China

Aku highlight kan anak di tajuk kali ni. Sebab semasa kami ke Mt. Qingcheng sebelum ni, memang tak jumpa pun kanak-kanak. Mungkin bukan cuti sekolah kot. Hari Isnin adalah hari permulaan untuk yang bekerja. Jadi, tak heran la gunung ni… Continue Reading →

© 2021 — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑