Tag sambung belajar

Persediaan berpindah ke Istanbul Turki – Episod 1

Banyak kami sorokkan kepada rakan-rakan tentang proses kami ke luar negara. Hanya berapa orang je tau. Kat tempat kerja hanyalah jabatan sendiri dan ahli keluarga pun, bukan semua… Aku sengaja rahsiakan sebab taknak orang kata kami ni hangat-hangat tahi ayam… Continue Reading →

Bagaimana cikgu nak mohon belajar luar negara? Khas bagi penjawat awam bergred DG

Hal sambung belajar luar negara ni bukan kebiasaan buat penjawat awam yang bergelar guru atau bergred DG. Yang biasa tu adalah sambung Pendidikan Jarak Jauh (PJJ) atau sepenuh masa dengan Hadiah Latihan Perkhidmatan) HLP tak kira la sama ada dengan… Continue Reading →

© 2020 — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑