Tag panduan sambung belajar bagi guru

Persediaan berpindah ke Istanbul Turki – Episod 2

Aku niat nak buat episod je memandangkan kisah proses ni terlalu panjang. Tempoh buat ni pun makan masa berbulan-bulan. Mana mungkin pendekkan dalam satu video je kan. Baik. Untuk Episod 2 kali ni aku ringkaskan apa yang dibuat. Sebelum ni… Continue Reading →

Bagaimana cikgu nak mohon belajar luar negara? Khas bagi penjawat awam bergred DG

Hal sambung belajar luar negara ni bukan kebiasaan buat penjawat awam yang bergelar guru atau bergred DG. Yang biasa tu adalah sambung Pendidikan Jarak Jauh (PJJ) atau sepenuh masa dengan Hadiah Latihan Perkhidmatan) HLP tak kira la sama ada dengan… Continue Reading →

© 2020 — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑