Rakaman Tokoh Guru Daerah Kemaman 2015

Tak lama dah nak buat video Tokoh Guru!!! Baru lah rasa nak bukak balik video yang lama-lama. Terpaksa la intai balik sebab nak amik idea. Video Tokoh Guru ni memang buat setiap tahun. Tapi takkan la nak buat sama kan. Nak la jugak kelainannya. Kalau diperhatikan, semuanya kelainan tema. Idea tahun ni takde lagi….

Demam macam ni…. Dont kalut eh. Boleh jugak rujuk di youtube daripada daerah lain. Yang negeri pun ada. So banyak sangat boleh diceduk. Nak lagi hebat, bukak yang omputeh punya. Lagi la nampak classy. Tapi, tak boleh duk ikut sangat sebab hilang aura Malaysia. Kalau boleh, biarlah video ni berada dekat sahaja dengan masyarakat kita.

Okey, park video tahun lepas di sini dulu. Pape hal rujuk balik. Bukan tiru, rujuk! Video klip ni banyak berkisar dengan SMK Banggol. Memang rezeki mereka lah masuk tb. Hehe

Full Tokoh Guru 2015 from RalitMedia on Vimeo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *