Tag istanbul

Jalan kaki atau naik teksi di Istanbul?

Seminggu pertama masuk rumah, kami banyak pergi dengan menaiki teksi ke kedai-kedai terpilih. Tambang sehala untuk satu destinasi antara 30-40 TL. Lebih kurang RM15-20. Mahal jugak bagi aku. Tapi, nak buat macam mana. Dah terpaksa. Lagipun, kami satu keluarga 5… Continue Reading →

Apartmen di Istanbul, Turki – Eropah

Cerita sebelum ni tentang kedudukan rumah kami di bawah tanah. Aku cuba olahkan kepada pembaca untuk bayangkan bagaimana kebanyakan rumah di area perumahan kami tinggal sekarang ni. Ini hanyalah melalui pengalaman selama 4 kali keluar masuk tukar rumah. Rumah di… Continue Reading →

Rumah sewa kami di Istanbul, Turki

Nak cerita skit keadaan rumah yang kami sewa di Istanbul Turki. Aku tak boleh olah banyak sangat sebab baru je kan datang sini. Kalau cerita pun, sekadar dalam pengalaman sendiri. Sepanjang berada di sini, kami jadi nomad dulu. 3 buah… Continue Reading →

© 2021 — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑